0
Категории

Оплата і доставка

Варіантів оплати кілька:

  • Переказ коштів на  карту «ПриватБанку» (можна використовувати систему online-банкінгу, термінал або касу банку).
  • Безготівковий розрахунок (ФОП, без ПДВ)
  • Онлайн-оплата LiqPay
  • Оплата на розрахунковий рахунок з ПДВ (під запит менеджера)

Повернення коштів покупцеві здійснюється за допомогою переказу на вказаний Вами розрахунковий рахунок у Вашому банку.

Оплата здійснюється лише у гривнях.

Доставка:

Меблі відправляємо по всій Україні за допомогою транспортної компанії Нова Пошта, Делівері, SAT

Вартість доставки оплачує клієнт при отриманні товару згідно з тарифами встановленими перевізником.

Термін зберігання на відділенні – 5 днів. Згідно з договором між нашими компаніями, якщо ви не заберете посилку, через 5 днів вона автоматично відправляється назад до нас на склад.

  • Може замовлення прийти пошкодженим?
  • Що робити, якщо мої меблі все ж таки прийшли побитими чи подряпаними?

Наш інтернет-магазин гарантує ідеальний стан придбаних у нас товарів. Усі фабрики з європейськими стандартами роботи, упаковую свою продукцію продумано та компактно. Крім того, в Україні вже при відправленні товар страхується у службі доставки на свою вартість. З цього моменту саме пошта відповідає за цілісність товару, а тому стежить за належним рівнем доставки.

Шановні клієнти, при отриманні посилки у відділенні або при доставці кур'єром потрібно ретельно оглянути вміст посилки. Переконайтеся, що всі одиниці замовленого товару без пошкоджень і доставлені в повному обсязі. При огляді вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих до відділення) або не в присутності кур'єра (за умови замовлення послуги «доставка до дверей») відправник та перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки. Згідно з правилами Нової пошти всі дзеркала та меблі Інші товари вони також можуть допаковувати, на власний розсуд, але якщо одержувач з доупаковкою не згоден, то її можна оскаржити в момент отримання посилки. огляду товару відсутній, згідно з внутрішніми правилами перевізника.

Важливо: магазин не відповідає за ціни, які транспортна компанія встановлює на свої послуги. Також ми не несемо відповідальності за терміни доставки, коли товар відвантажений у транспортну компанію. Ми стежимо за якістю нашої упаковки та допоможемо вирішити ситуацію, якщо щось піде не так, але не можемо впливати на роботу та цінову політику компаній Нова пошта.

Повернення або обмін товару можна провести на протязі 14 днів, з умовою що збережена оригінальна упаковка товару та відсутні сліди монтажу!

Поверненню не підлягає:

  • Знижені в ціні товари.
  • Зібрані або пошкоджені після придбання товари.
  • Матраци (без упаковки / з порушеною упаковкою або вживані).